İş başvuru formumuzu indirmek için buraya tıklayın.
PELMAK KARİYER

Hayallerinizdeki iş sizi bekliyor

Faaliyet gösterdiği sektörlerde lider ve öncü bir konumda olan Pelmak Makine Sanayi A.Ş., sürdürülebilir başarısına değer katmak için kurumsal değerlerine uygun ve yetkin çalışanları bünyesinde istihdam etmektedir. “Sürekli Gelişim” prensibini benimseyen Pelmak, çalışanlarının kişisel ve mesleki gelişimlerine önem vermekte ve bunun için bazı programlar düzenlemektedir.

Kurumsal değerleri ile Pelmak, farklılıklara saygı gösterildiği ve eşitlik, güvenilirlik ve dürüstlük gibi ilkelerin benimsendiği bir iş ortamını çalışanlarına sunmaktadır. Yenilikçi, dinamik, alanında uzman ve takım ruhu ile hareket eden çalışan kadrosu ile Pelmak’ta uluslararası zorlu ve iddialı projelere imza atılmaktadır. Çevre ve insan sağlığına karşı duyarlı olan Pelmak’ta ayrıca bir çok sürdürülebilir ve çevre dostu projeler de hayata geçirilmektedir.

Başvuru yapmak için yukarıda yer alan iş başvuru formumuzu doldurup bize iletmeniz gerekmektedir.

Yönetici Asistanı (1 personel)
İş Tanımı:
  • Yöneticinin günlük/haftalık/aylık çalışma programını ve çalışma ortamını düzenlemek,iş ve seyahat planlarını hazırlamak , ajandasını takip emek.
    Yurt içi ve yurt dışı otel,uçak ve seyahat organizasyonlarını yapmak vize süreçlerini takip ederek sonuçlandırmak.
    Seyahat öncesi ilgili gündem gereği hazırlıkları yapmak.
    Yöneticinin telefon, mail randevu ve toplantı trafiğinin yönetmek.
    Toplantılarda tüm hazırlıkları ve organizasyonu yapmak
    Yöneticinin diğer birimler arasında iletişimin ve koordinasyonun sağlanması
Aranan Nitelikler:
  • Üniversitelerin lisans derecesinden mezun,
    Dış Ticaret deneyimine sahip,
    MS Office programlarını etkin kullanabilecek,
    Planlama,organizasyon,temsil yeteneği sözlü ve yazılı iletişim becerileri güçlü,
    İngilizce bilgisini ileri düzeyde kullanabilen,
Başvurun
× Size nasıl yardımcı olabiliriz?